Monday, April 14, 2014

Ponies and Jeans

Když se tak dívám na tyhle fotky, tak přemýšlím, zda-li nejsou ty "boyfriend jenas" přece jenom trochu moc oversized. Nohy mám docela hubený a asi to není úplně ono, i když jsou to rifle super pohodlný. Taky musím vždycky nosit pásek, což je velká otrava, ale jinak by mi kalhoty sjely dolů po mých neexistujících bocích (nuže co nemám v bocích, vrazilo se mi to prsou. Né že by to byla výhra). Achjo. Konečně jsem vytáhla vintage bundičku Marks & Spencer, kterou jsem koupila v jednom londýnském sekáči. A k tomu staré brýle, které jsem koupila ve vintage obchodě v Bruselu už děsně dávno. Ona ta změna ročního období na mé oblíbené jaro a léto přináší jen samá pozitiva :)

bunda: vintage M&S, kalhoty: New Look, tričko: H&M, kabelka: Terranova, ponožky: Primark, boty: Topshop

Docela jsem se bála, že lidi na mě budou pokřikovat, až uvidí ty My Little Pony ponožky v mých "dřevácích", ale nikdo se neodvážil. Slyšela jsem úděsné historky, které se právě kvůli stylu oblékání staly mojí kamarádce a těšila jsem se, jak se budu já hrdě bránit těm neznabohům. Ovšem tedy k ničemu nedošlo. A tady z toho odsuzování na základě oblékání je mi stejně blbě. Prosím, kde žijeme a v jakém století?



2 comments:

  1. superské ponožky,sandálky a bunda <3 tiež nosím ponožky do sandálov a nedám na to dopustiť! :)

    ReplyDelete