Wednesday, April 2, 2014

Into the Woods

Můj první letošní výlet do lesa! Asi jste si všimli, jak moc mi právě příroda chyběla v Londýně. No a když jsem teda zpět v ČR a je pořád tak krásně, tak jsem si musela udělat výlet. Jaksi jsem se na to dosti zimně navlékla, takže jsem se v určitých, velmi slunečných, úsecích pěkně pekla. Ale ve stínu byl naopak docela chládek. Udělali jsme si mezi stromy malý piknik a já jsem kolem pověsila balónky. Několik jich hned na začátku prasklo, ale jinak to byla úplná krása (samozřejmě jsme je potom sundali).
Vznikly z toho fotky, které jsem pořád nevěděla, jak přesně upravit. Tak nakonec vyšlo toto, ale nevím, jak moc jsem spokojená. Zdá se, že lesní světlo dělá divy. 
(Jestli se vám zdá, že píšu jako cvok, je to pravda. Asi zrovna dnes nemám moc co říct. Omluva.)






 Zbytek fotek se už docela vyvedl.




A co by to byl za les bez posedu?!



No comments:

Post a Comment