Wednesday, February 26, 2014

Top blogger: WeirdStyle




S Bárb se znám snad víc než deset let, i když jsme se doopravdy setkaly jen jednou :) Kdysi jsem jí pomáhala s jejími stránkami o Mary-Kate a Ashley Olsen (které jsou pro mě stále módními ikonami a moc je obdivuju!) a od té doby jsme zůstaly v kontaktu.
Kromě toho, že Bárb píše zajímavé a smysluplné články, má skvělý elegantní styl. Místo toho, aby každý týden ukazovala, co si koupila nového, dokáže dokonale mixovat zajímavé kousky stále novým a novým způsobem, za což má můj obrovský obdiv.

www.weirdstyle.org

1. V poslední době je česká a slovenská blogerská sféra více a více diskutovaná. Jaký máš na ni názor ty?
Upřímně, žabomyší války a kauzy bez konce příliš nesleduji. Tím, že se kromě weirdstyle.org plně věnuji i checkczechfashion.cz a navíc pracuji na full-time v digitální reklamní agentuře, nemám na to čas. Chvíli jsem se pokoušela o to sledovat úplně všechno (tak jako třeba při studiu na VŠ), ale časem nastala přirozená selekce a já tak z českých i zahraničních blogů sleduji jen hrstku těch, které mě zaujaly. Většinou se nejedná pouze o módní blogy s outfity, ale o mix lifestyle blogů, které mají co říci a ne vždy se zaměřují pouze na fotku. 


2. Hodně se věnuješ grafickému designu. Kde bereš inspiraci?
Inspiruje mě Pinterest! Je to ta nejlepší sociální síť, kterou máme teď k dispozici. Nikdy mě nic nechytlo tolik. Tvořit si inspirační online záložky a lajkovat obrázky je prostě perfektní! Inspiraci čerpám i z našich cest – naposledy jsem se zamilovala do Londýna a mám v plánu se tam co nejdříve vrátit! Inspirativní jsou i nerosty a minerály, kterým se naše rodina věnuje nebo také jídlo! Ze všeho nejvíc mě ale inspiruje něco, na co myslím. Stává se mi velmi často, těsně před upadnutím do hlubokého spánku, že mě něco brilantního (smích) napadne a já si to musím okamžitě zapsat!


 

3. Blíží se jaro a s ním přicházejí do obchodů nové kolekce. Které kousky nebo trendy tě nejvíce zaujaly? 
Rozhodně midi sukně do áčka! To je moje nová největší láska! Zrovna dneska jsem se zamilovala do kožené midi sukně v nádherné levandulové barvě z & OtherStories. Jen škoda, že je tak drahá a kožená ... (smích) Pak bych si ráda doplnila šatník o hedvábné košile – bílou a černou. A nedám dopustit na pastelové barvy, které mě vzaly za srdce již letos v zimě – hlavně baby pink a baby blue. Užívat si budu i šněrovací polobotky s prostřihy. Mám tyhle a těším se, až je vyvenčím!

4. Co ráda nosíš?
Ráda se cítím pohodlně a fashion-forward (což je u nás v ČR celkem jednoduché – občas stačí i výrazná rtěnka nebo psaníčko!) (smích). Tyhle dvě definice se ale velmi často vylučují. Mám ráda klasické střihy a výrazné doplňky. Docela často nosím potisky v kombinaci s masivními náhrdelníky. Ráda oblékám klasické kalhoty, dobře střižené kabáty a saka. Baví mě i trend sportovních mikin v kombinaci s elegantní sukní. Nejraději nosím midi délky, ale občas ráda ukážu i nohy. Miluju šaty, ale paradoxně je moc často nenosím. A zastávám heslo: nikdy není dost lehkých a zajímavých svetříků!

5. Jaké jsou tvoje ambice a kreativní plány do budoucna? :)
Těch je hrozně, hrozně moc! Už teď mi přijde, že se to všechno prostě nedá stihnout.
S Check Czech Fashion jsme spolu s novým webem inovovali i celý koncept. Street-style stále zůstává naší prioritou, ale vedle toho spouštíme i nové audiovizuální seriály Otevíráme vaše skříně a Fashion Confession a připravujeme další. Krom toho se nově soustředíme na tvorbu zajímavého módního obsahu. Kromě fotogalerií nových kolekcí českých designerů, spouštíme například novou rubriku Fashion Economista, která nabídne pohled na módu ve spojení s obchodem, marketingem a sociálními sítěmi.
A chystáme se vycestovat i na zahraniční módní akce. A pak máme v rukávu také pár překvapení :)
Co se týče mého blogu - ten beru jako svůj osobní prostor. Ráda ho vytvářím jak pro své čtenáře, tak pro sebe. Mám ráda, když je všechno přehledné a designově čisté. Plánem do budoucna je rozhodně víc psát. Ráda bych také více fotila interiér našeho bytu v Praze, ale zatím mi to světelné podmínky moc nedovolují. Nedávno jsem si ale koupila nové fotopozadí na blog – v pastelové růžové a pastelové modré. Moc se těším, až ho vyzkouším! Jak jsem psala v článku „#5 fashion resolutions for 2014“u bodu #3, chtěla bych si koupit maximálně 15 nových kousků za celou sezónu a ráda bych každému tomuto kousku věnovala článek – momentálně finalizuji foto koncept.
 Také jsem začala spolupracovat s talentovanou módní ilustrátorkou Andreou Vytlačilovou. Její ilustrace tak můžete vídat u vybraných článků na weirdstyle.org.





No comments:

Post a Comment