Tuesday, June 11, 2013

Ava Smith for Vogue Spain

Kdysi dávno, když jsem se začínala zajímat o high fashion, vévodila tehdejším modelkám Daria Werbowy, Kanaďanka s ukrajinskou národností narozená v Polsku. Poslední roky se modelingu moc nevěnuje, i když je momentálně tváří kampaní Céline, Isabel Marant a několika dalších.
Potom jsem narazila na tento editorial s Avou Smith (americkým "nováčkem"), která mi Dariu moc připomíná. Ó, kde je královně Darie konec... Faktem je, že Darie je 30 a i když byla jednou z nejlépe placených modelek na počátku nového milénia, nikdy se neřadila mezi "supermodelky".

A lond time ago, when I started being into the high fashion, the dominant of the models back then was Daria Werbowy, Canadian with Ukrainian citizenship born in Poland. The last few years she isn´t modelling that much at all, even though she´s the face of campaigns for Céline or Isabel Marant.
I´ve seen this editorial with Ava Smith (American "newcomer) who´s reminding me of Daria so much here. Oh, where are you, Queen Daria... The fact is that Daria is 30 years old now, and even thought she was one of the best paid models at the beginning of 2000´s, she never was a "supermodel".

Magazine: Vogue Spain
Photographer: Hasse Nielsen
Styling: Claudia Englmann
Model: Ava Smith



2 comments:

  1. Wow, Avu som doteraz nepoznala, ale musím povedať, že je veľmi krásna a pôsobí prirodzene. Mám rada kampane, ktoré ukazujú ženy také, aké sú. Tým myslím, že ich nezmaľujú ako klaunov. Na fotkách síce môže výrazné a extravagantné líčenie vyzerať dobre, ale povedzme si úprimne, na verejnosť tak chodí možno 1% ľudí, takže je to nepraktické. Lepšie sú podľa mňa pekné prirodzené fotky aj v kampani. Ako som už povedala, modelka je krásna a aj jednotlivé kúsky sú veľmi pekné, vedela by som si vybrať. Už mi chýbajú len peniaze. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Záleží na tématu a trendech, které se v daném editorial mají představit... Tento je takový minimalistický a ženský :) Já mám ale taky raději ty nositelné věci :)

      Delete