Thursday, May 2, 2013

Advert Break

Poslední dobou jsem si všimla několika opravdu hodně nepovedených kampaní a propagačních fotek některých známých značek. Zmínila bych tu reklamu na podprsenky Marks & Spencer s paní, které chybí kus prsu a kampaň na vůni Acqua od Roberta Cavalliho se zdeformovaným obličejem modelky/herečky Elisy Sednaoui.

 Lately I´ve been noticing really badly done campaigns and promo pictures of some well-known brands. I would mention here Marks & Spencer lingerie advert with a lady, who´s missing a piece of her boob, and Acqua perfume by Roberto Cavalli campaign with the model´s- Elisa Sednaoui- misshapen face.

                                                                                      www.be.com          www.modelinia.com

Elisa doopravdy obličej moc nakřivo nemá (v roce 2011 se o ní říkalo, že je nová It Girl, ovšem já jsem to asi přeslechla a navíc to tak úplně nedopadlo), takže mě vždycky udivuje, kdo ty finální podobu kampaní schvaluje a nevidí, že to jaksi esteticky neladí.
Marks & Spencer foto jsem nemohla na internetu najít, ve Westfieldu potom vyfotím a můžete posoudit sami. Já osobně si nikdy nemůžu nevšimnout té podivné retuše na ňadrech ženské v nadřivotní velikosti. 

In fact, Elisa´s face isn´t really misshapen (in 2011 they were saying she´s the new It Girl, however I didn´t notice back then), so I´m always wondering who´s in charge of the final image of the campaigns, and how is it possible that they don´t see the aestheticness of the images.
 I couldn´t find the M&S photo on internet, so I´ll take a picture of it in Westfield. Personally I can´t not notice the weird retouching on the lady´s breasts.


Dále tu máme americkou krásku Kate Upton v kampani na jaro/léto pro Monsoon Accessorize. Tuhle značku mám strašně ráda. Vždycky tam mají obrovský výběr a celé je to perfektně sladěné a drahé. Nevím, proč si ale vybrali zrovna Kate. Ta začala svou kariéru v roce 2010, kdy se její dokonalé tělo objevilo několikrát za sebou ve Sports Illustrated (to je takový ten časopis se skoro nahýma slečnama, ale jako naní to Playboy). Agentura IMG ji očividně zařadila do kategorie "commercial" a tímto směrem se tedy ubírala. Nějakým způsobem přes různé známosti (a self promotion svých předností) s Michaelem Korse, Annou Vinour a Terry Richardsonem se poslední rok přehoupla do "high fashion" a to i přes své míry. Nicméně ve všech editorialech jaksi hraje hlavní roli její poprsí, i když někdy strašně nenápadě. Na plakátech pro Accessorize má na sobě roztomilé letní šaty a očividně zobrazuje křehkou a milou dívku. Zakrývat někomu takto drastickým způsobem prsa, když už je stejně všichni viděli, je trošku zbytečné. A Kate je známá hlavně pro svou postavu.Navíc jí to ten hrudník jaksi zvětšuje a deformuje a nemyslím si, že to byla dobrá volba pro její postavu.
Osobně si myslím, že vůbec není špatná i v těch seriózních magazínových editorialech.
Ale každopádně je super vidět i plnější tvary v high fashion" Jsou na to ovšem připraveni? V závislosti na faktu, že její prsa nemůžou nacpat do podprsenky, Vogue stejně jako Beach Bunny...




Then there´s the American beauty Kate Upton in the spring/summer Monsoon Accessorize campaign. I like this brand very much. There´s always a wide range of stuff, and everything is perfectly in tone. I don´t understand why they´ve chosen Kate. Her career has started in 2010 when her perfect body appeared in Sports Illustrated magazine many times. Her agency IMG sortet her out as a "commercial", and she was walking in this direction. Somehow via various connections (and self-promotion of her own virtues) with Michael Kors, Anna Vintour and Terry Richardson she´s jumped into "high fashion", even with her measurements. Nonetheless in all her editorials the main part plays her chest, sometimes very sneakily. On the posters for Accessorize she´s wearing lovely summer dress and portraits a fragile and nice girl obviously. To cover someone´s boobs this drastically, mainly when everyone´s seen them before, is a bit unnecessary I would say. And Kate is famous mainly for her body. Plus, her chest is somehow bigger in this dress, and I don´t think it´s a good choice for her body type.
Personally, I think she´s not bad at all even in more serious magazine editorials.
So yay for "bigger sizes" in the high fashion, right! But is the industry ready for it? According to the fact that they can´t to fit her boobs in the bras, Vogue or Beach Bunny likewise.

mnohem lepší:
much better
high fashion editorialy s Kate:
high fashion editorials featuring Kate
Vogue Italia November 2012, more photos + video
Vogue Spain July 2012, more photos

Jalouse Magazine October 2012, more photos

Beach Bunny fashion show...

No comments:

Post a Comment