Saturday, May 17, 2014

Pokoje 2

Tahle akce již proběhla a já jsem jenom byla líná něco napsat. Jak jsem zmiňovala minule, poslední dobou nějak nemám na blog myšlenky, i když se pořád něco děje a já mám hromady fotek. Například ještě z Velikonoc. 
Myslím, že na Pokoje 2 se dostavil kde kdo a hlavně o tom byla napsána spousta různých článků, takže já bych se nechtěla opakovat. Stejně všechny baví hlavně fotky! :) S Karamelou jsme se dostavily hned na otevření, kdy byl trošku problém prodírat se úzkými chodbami a nebýt přitom polit pivem. Některé ateliéry pojaly "výzdobu" pokojů velmi transcendentálně a měla jsem problém celý koncept pochopit- pokud tam vůbec bylo co chápat. Řekněme, že s moderním umění mám trochu problémy. Zato mám moc ráda konceptuální umění, kterého tam bylo habaděj a moc jsem si užila Poštovní pokoj nebo Cukrovovatové nebe! Spousta instalací byla interaktivních a to je vždycky velké plus a spousta srandy.





















No comments:

Post a Comment