Monday, August 26, 2013

Wedding Bells

Už vyzváňajůůů... Na téhle australsko-britské svatbě žádné zvony nevyzváněly, jelikož se konala v Safari parku. Protože bylo hnusné počasí, byli jsme všichni uvězněni v prostorách k svatbě určených a nikomu se nechtělo vybíhat ven mezi zvěř (kromě nutných svatebních fotek).
Woburn Safari Park se rozkládá na obrovských pozemcích u staré vesničky Woburn, kde je i nádherné opatství. Rozhodně stojí za návštěvu, pokud byste se chtěli podívat na nějaké méně známé místo poblíž Londýna (http://www.woburn.co.uk/)
Strašně dlouho mi trvalo, než jsem našla ty správné šaty. Protože mám velice specifický tvar postavy, který bohužel není moc asymetrický, hodně těžko sháním šaty (proto je raději normálně nenosím). Jenže tentokrát jsem musela. Na tyhle jsem náhodou narazila v Espritu a byly slevněné z Ł60 na Ł15!
(Omlouvám se za ty vajgly na zemi, byla jsem focena kuřákem v kuřáckém koutku. Což bylo asi jedniné místo s normálním světlem a bez deště)







 Na takové to typické svatební focení tam byli profesionálové, takže já jsem zachytila jen pár momentů. 






8 comments:

  1. Jé to je super! A moc ti to sluší :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na můj blog, kde právě probíhá giveaway na téma back to school :) Budu ráda, když se zúčastníš!

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    ReplyDelete
  2. Vypadá to skvěle a tobě to moc sluší. Jak já miluju svatby. :)

    www.doubleexplosion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky, ale byla jsem jen tak na třech... A na téhle jsem se strašně přejedla! :)

      Delete