Friday, April 19, 2013

Mind the Gap

Kdo byl v londýnském metru nemůže neznat hlášení: "Please, mind the gap between the train and the platfrom." Ano, abyste náhodou nespadli do té dírky mezi metrem a nástupištěm. Myslím, že by to dalo docela zabrat. 
Krom toho je Gap taky americká značka, která je na trhu hodně populární. Ani já často neodolám jasným barvám a obrovskému výběru kalhot a riflí. V Gapu jsou slevy často a ušetříte spoustu peněz oproti původní ceně, která se mi zdá často hodně přemrštěná. Například kalhoty stojí kolem Ł38, po slevě Ł19.90 nebo i míň. Trička se dají koupit za Ł5.90. I já se nechám zlákat. Ovšem kvalita nic moc.
 Nejvetším vtipem jsou "always skinny jeans". To teda opravdu ne. Řekla bych, že právě ty z Gapu se na kolenou vytahají rekordně rychle. Jenže když si je člověk zkouší v kabince, jsou ohromně pohodlné. 
Co se týče svetrů, kterých Gap dělá habaděj- nemůžu doporučit. Sice je opět nabízí spoustu barev a střihů, ale po vyprání se na nich hned udělají žmolky. I při normálním nošení, na vnitřní straně paží nebo v pase, kde přijdou do kontaktu s riflemi. Takže ceny a barvy sice dobrý- ale nakonec je člověk akorát na*ranej. 
Jenže já blbeček košile ještě nevyzkoušela, ty přijdou na řadu teď. Navíc jsem je stejně potřebovala na nedělní focení. Zatím je to teda tajem, ale do vlasů použijeme živé květiny a všechno by to mělo být extra jarní a barevné. Sama jsem zvědavá.Doplňky jsem sehnala v Monsoon Accessorize, kde mají vždycky ty nejbarevnější šperky.

Who has been to London tube has to know the announcement: "Please, mind the gap between the train and the platform." Yes, just in case you would trip into the tiny gap between the train and the platform. I think it would be quite hard.
Besides this, Gap is also an American brand, very popular on the market. I can barely ever resist to the bright colours and wide range of trousers and jeans. In Gap there are sales often, and you can save a lot of money compared to the original (overpriced) price.
The best joke is "always skinny jeans". Not really. The Gap ones always get loose on the knees and thights really fast. But when you are trying them on in the fitting room, they just feel so comfy. 
I needed the shirts for Sunday´s photoshoot. It´s a seceret for now, but we are going to use real flowers for the hairstyles and everything should be very springy and colourful. I´m curious myself. I´ve got the necklaces in Monsoon Accessorize, where are always the most perfect and colourful ones.


košile Gap (Ł19.90), náhrdelníky Accessorize (Ł13.50)


V Topshopu jsem se zastavila sestře pro ponožky a jelikož byl zrovna výprodej, tak jsem nemohla odolat nadkolenkám pro mně a super plastovému náramku.

In Topshot I´ve boughtthe socks for my sister, and because there was a sale I couldn´t resist the over knee socks and super plastic bracelet.

ponožky Ł1, nadkolenky Ł1, náramek Ł3.25

No comments:

Post a Comment